ПРОГРАМА ЗА ОБУКА ЗА ПОДОБРУВАЊЕ НА ДИГИТАЛНИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ НА ЕДУКАТОРИТЕ Проект „Вклучи и иновирај во училишното образование“ (InSchool)

СЕОПФАТНА ПРОГРАМА ЗА ОБУКА


 

ПРОГРАМА ЗА ОБУКА ЗА ПОДОБРУВАЊЕ НА ДИГИТАЛНИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ НА ЕДУКАТОРИТЕ
Проект „Вклучи и иновирај во училишното образование“ (InSchool)
Број на проект: 2022-1-BG01-KA220-000089165
Работен пакет 2.2: Сеопфатна програма за обука

 

Преглед

Работниот пакет 2.2 е фокусиран на развој и спроведување на сеопфатна програма за обука насочена кон подобрување на дигиталните компетенции на едукаторите. Оваа иницијатива се заснова на наодите од Работен пакет 2.1, кој спроведе темелна анализа на потребите во партнерските земји, вклучувајќи ја Бугарија, Шпанија, Северна Македонија и Португалија.

Програмата за обука се состои од шест посебни модули, дизајнирани да ги адресираат специфичните области на дигиталната компетенција, како што се комуникацијата, креирањето дигитална содржина, соработката, лидерските вештини и управувањето со дигитални ресурси. Секој модул е структуриран за да понуди практично знаење, стратегии и алатки за едукаторите, овозможувајќи им ефективно да ги интегрираат дигиталните технологии во нивните наставни практики.


 

Модули:

  1. Модул 1: Дигитална компетенција на наставниците

    • Фокус на комуникациски вештини и управување со дигитални ресурси.

    • Подобрување на способноста на наставниците за користење виртуелни платформи за учење и заштита на податоци.

  2. Модул 2: Влијание на дигиталните вештини

    • Истражување на значењето на дигиталните вештини во образованието, со фокус на глобализацијата и дигитализацијата.

    • Едукаторите се обучуваат за поттикнување дигитална подготвеност кај учениците.

  3. Модул 3: Работно искуство

    • Интегрирање на реалното работно искуство во образовните стратегии, подобрувајќи ја релевантноста на училницата.

    • Практична примена на работното искуство во педагогијата.

  4. Модул 4: Изградба на лидерски капацитети

    • Овозможување на едукаторите да водат дигитални иницијативи во училиштата.

    • Фокус на лидерски вештини и создавање колаборативна средина.

  5. Модул 5: Интеграција на дигитални ресурси

    • Поттикнување користење на дигитални алатки, како виртуелни училници и дигитални табли.

    • Фокус на осигурување пристапност и инклузивност во дигиталните средини за учење.

  6. Модул 6: Континуирана поддршка за наставнички вештини

    • Целта е обезбедување на постојан професионален развој и можности за учење преку врсници.

    • Осигурување дека едукаторите остануваат во тек со најновите дигитални методологии за настава.


 

Методологија

Програмата за обука користи комбинација на работилници, групни дискусии, практични вежби и алатки за самооценување. Материјалите вклучуваат презентации, видео туторијали, интерактивни симулации и студии на случај, нудејќи разновидни и ангажирачки искуства за едукаторите.

Структурата на модулите овозможува постепен развој на дигиталните компетенции, започнувајќи од основни вештини и преминувајќи кон напредни способности, како креирање дигитална содржина и безбедна употреба на дигитални ресурси во училницата.


 

Очекувани резултати

  • Подобрени дигитални компетенции кај едукаторите.

  • Подобрена употреба на дигитални технологии во наставните практики.

  • Подобра интеграција на дигитални ресурси во активностите во училницата.

  • Засилени лидерски вештини кај едукаторите, овозможувајќи им да управуваат и промовираат дигитални иницијативи во училиштата.


 

Намена

Оваа програма за обука е дизајнирана да ги адресира потребите идентификувани преку претходните проценки и да ги опреми едукаторите со дигиталните вештини потребни за современото образование. Преку нејзината модуларна структура и фокус на практични примени, програмата осигурува дека наставниците се добро подготвени да ги надминат предизвиците на дигиталното образование, да ја подобрат ангажираноста на учениците и да поддржат доживотно учење.

За повеќе детали и пристап до програмата [ЛИНК].

ПР2_финално со анекси 


 

Напомена:
Овој проект е кофинансиран со поддршка од Европската комисија. Содржината ги рефлектира ставовите на авторите, и ниту Националната агенција ниту Комисијата не можат да се сметаат за одговорни за која било употреба на информациите содржани во овој документ.